Gwarancja
Zasady gwarancji usług
W pełni odpowiadamy za jakość naszej pracy i udzielamy trzyletniej (3) gwarancji na protetykę oraz dwuletniej (2) na wypełnienia.
Warunkiem utrzymania gwarancji jest:
- Higienizacja jamy ustnej (usunięcie kamienia i osadów) co sześć miesięcy,
- Utrzymanie higieny jamy ustnej,
- Odbywanie wizyt kontrolnych co sześć miesięcy,
- Niezwłoczne wykonanie zabiegów zaleconych przez lekarza podczas wizyt kontrolnych.
Gwarancja nie obejmuje:
- Prac tymczasowych – korony tymczasowe, protezy natychmiastowe osadzone bezpośrednio po usunięciu zębów wymagające po pewnym czasie podścielenia,
- Prac, przy wykonaniu których pacjent został poinformowany o ograniczonej gwarancji lub jej braku, a które zostały wykonane na wyraźne życzenie pacjenta,
- Leczenia kanałowego,
- Leczenia zębów mlecznych.
Nie podlegają gwarancji uszkodzenia powstałe w wyniku:
- Niedostatecznej higieny jamy ustnej,
- Złamań koron zębowych pomiędzy wizytami zębów będących w trakcie leczenia kanałowego,
- Złamań koron zębowych zębów po leczeniu kanałowym nieodbudowanych protetycznie,
- Braku przestrzegania zaleceń lekarza odnośnie postępowania z uzupełnieniem protetycznym,
- Uzupełnienia tylko części braków zębowych, powodując przeciążenie strefy uzupełnionej protetycznie,
- Nieodbywania zalecanych wizyt kontrolnych,
- Urazów mechanicznych,
- Naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu,
- Istniejącego schorzenia mającego niekorzystny wpływ na układ żujący (np. cukrzyca, padaczka, osteoporoza, stan po napromieniowaniu i terapii cytostatykami).